Pakej Percutian Pulau Tioman Murah

Pakej Percutian Pulau Tioman Murah - Minggu lepas admin baru pulang dari Pulau Tioman, biasalah kan cuti sekolah nak bawa isteri dan anak-anak bercuti. Perancangan last minit ini siapa sangka kami sekeluarga berjaya juga menjejak kaki ke Pulau Tioman. Planning ke Pulau Tioman ini adalah tahu awal tahun 2016, tangguh punya tangguh, hari makan hari akhirnya menjadi kenyataan, maklumlah kita budget rendah kan hehe. Untuk pengetahuan semua, Pulau Tioman ini adalah kali pertama admin merasai nikmat air laut yang biru dan langit pula juga biru, ini membuatkan admin teruja apabila tiba di Pulau Tioman. Tempahan pakej ini admin dapat dari GOOGLE.COM. Caranya korang taip "Pakej Pulau Tioman 2017" akan keluar seperti dalam gambar dibawah.


Tanpa berlengah lagi, admin terus menghubungi no tel yang tertera didalam blog tersebut.

kalau korang jumpa logo ini, maka betul lah pemilik blog ini nama En. Wan.

Kami pergi berempat suami isteri dan anak dua orang umur 7 tahun dan 5 tahun.

Harga Pakej 3 hari 2 malam:

     RM310 / adult
     RM240 / child

 RM310               RM240
x        2                x        2
======              ======
RM620                RM480
======              ======

           RM620
       +  RM480
         =======
          RM1,100
         =======


Pakej Termasuk

1. Tiket ferry peri dan balik
2. 2 malam penginapan
3. 2 breakfast
4. 1 lunch
5. 1 dinner
6. 1 bbq dinner
7. Snorkeling

Admin rasa ini adalah pakej yang berbaloi jika dibandingkan dengan harga pakej yang lain sebelum ini kawan admin maklumkan. 

Apabila kami sekeluarga tiba di Jetty Mersing, kami terus ke Jetty untuk berjumpa dengan person incharga kak ani yang akan bagi kami voucher dan ticket ferry. Mengenai penginapan pula bilik kami disediakan bilik yang berhawa dingin, attached tv serta dilengkapi shower water heater dan yang penting facilities water maker ada dalam bilik, sejuk-sejuk boleh buat air panas. Apabila tiba di jetty Pulau Tioman kami dijemput oleh penyambut resort, peramah serta hamble orangnya. Sepanjang kami di Pulau Tioman, masakan yang disediakan adalah terbaik mengikut cita rasa admin. Tak tahu lah tekak korang macam mana kan, masing-masing berlainan tekak hehe.

Jika tuan puan hendak bercuti ke Pulau Tioman admin sangatlah rekemen kerana peramah orangnya dan membantu didalam semua hal. 

untuk menghubungi En Wan 
tuan / puan boleh terms click link yang admin break dibawah.

admin juga tengok customer yang review beliau di facebook juga memberi 4 dan 5 bintang ..
tuan puan boleh tengok disini 

untuk gambar kami bercuti disana, admin akan update di masa akan datang. sekian terima kasih.